Vertrekdag - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu Vertrekdag - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu

Vertrekdag

Door: Frika Speciale

Blijf op de hoogte en volg

15 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Lieve frikandelletjes,

Vanmorgen waren Martijn en Helena al vroeg bij ons. Zij brachten ons naar Schiphol! Mijn eerste wens is al in vervulling gegaan. Ik mocht namelijk helemaal alleen in een gordeltje op de achterbank :)! En ik heb nog meer leuke dingen mogen doen! Zo heb ik een straalmotor van dichtbij gezien, en een kijkje in de cockpit mogen nemen! Robin heeft me ook nog meegenomen in een hele grote klomp :D! In het vliegtuig heb ik ook mijn eigen stoel gekregen, en heb mijn eerste potje poker gewonnen! We hebben een hele leuke, maar vooral lange dag gehad, en er wordt uitstekend voor mij gezorgd. Nu gaan we pitten, dan kan ik mijn uitjes weer opladen voor morgen!

Goodnight!

  • 15 Oktober 2018 - 03:47

    Daphne:

    Haha top eerste verhaal dit!!!
    Jullie frikandel heeft nu al dingen gedaan die ik nooit heb gedaan hahaha
    Op naar meer avonturen

    X daphne

  • 15 Oktober 2018 - 06:36

    Jeroen Frikandel XXL:

    Heel leuk geschreven frikandelletje, leuke foto’s!
    Geniet van de reis!

  • 15 Oktober 2018 - 11:20

    Menno Met Extra Mayo:

    Haha leuk dit! Geniet ervan en maak vooral veel foto’s!

    Grt

  • 15 Oktober 2018 - 17:18

    Angela "doe Mij Maar Een Kroketje":

    Waaaaaat in de cockpit! Hoe gaaf!

  • 15 Oktober 2018 - 17:21

    Bas Aka Lange Lummel:

    Goed bezig lekkere frikandelletje van me! Een leuk eerst le verhaal, je hebt de lat hoog gelegd. Keep up the good work!

  • 17 Oktober 2018 - 07:17

    Oma:

    Hoe ouder hoe zotter.
    Fijne vakantie, Gr. Van Oma Schellens

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2018

Key West

27 Oktober 2018

Everglades

23 Oktober 2018

Crystal River/Clearwater Beach

19 Oktober 2018

Daytona Beach / St Augustine

17 Oktober 2018

Orlando, Cape Canaveral

Actief sinds 09 Okt. 2018
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 4509

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: