Welkom en gefeliciteerd! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu Welkom en gefeliciteerd! - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu

Welkom en gefeliciteerd!

Door: De Frikandel Speciaal

Blijf op de hoogte en volg

12 Oktober 2018 | Nederland, Son en Breugel

Hallo Robin en Marjolein, lieve frikandelletjes,

Van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Uit betrouwbare bron heb ik begrepen dat jullie elkaar hebben leren kennen tijdens het frikandellen eten (en blazen) na het stappen. Een frikandel was dus de start van jullie leven samen!

Ik vond daarom dat een frikandel speciaal ook niet mag ontbreken tijdens jullie huwelijksreis. Gezien jullie keuze voor Amerika als bestemming voor de honeymoon wordt een echt frikandelletje eten wat lastig. Maar een frikandel speciaal is pas speciaal met wat fantasie en verbeeldingskracht!

Ik heb mijzelf daarom voorzien van een gehaakt jasje en een vulling die Amerika-proof is. Maaaar....dat heb ik niet zo maar gedaan. Ik ga graag met jullie op reis maar ik heb ook wat wensen tijdens de vakantie.

1. Zo heb ik bijvoorbeeld nog nooit in een vliegtuig gezeten dus laat mij er één van binnen zien.
2. Ik zwem graag en niet alleen tussen de mayo, curry en uitjes maar ook in een heerlijk zwembad. Geef mij die kans dus aub.
3. Stiekem heb ik de ambitie om, naast een heerlijke frikandel, ook een fantastische presentator te zijn. Vooral het weerbericht presenteren lijkt me fantastisch. Naar het schijnt hebben jullie al ervaring met het presenteren van het weerbericht tijdens een vakantie en ik oefen dus graag met jullie tips en aanvullingen nog eens mijn presentatie skills.
4. Een keer meerijden in een (huur)auto lijkt mij een fantastische ervaring. Neem mij dus aub een keer mee tijdens een ritje, wellicht nog met een open raampje zodat de wind heerlijk door mijn uitjes kan gaan?
5. Deze reis gaat mijn eerste vakantie zijn dus ik verwacht heel moe te zijn van alle ervaringen. Leg mij dan lekker in bed en stop mij aub in.

Tijdens de reis gaan we vast en zeker nog meer wensen uit laten komen. Ik sta overal voor open en doe graag met jullie mee!

Graag zou ik al mijn vrienden en vriendinnen laten zien hoe geweldig deze reis is en ik wil dus tijdens alle mooie ervaringen op de foto worden gezet of gefilmd worden. Wel zo leuk voor alle vrienden en vriendinnen die er voor hebben gezorgd dat ik met jullie mee op vakantie kan!

Namens hen moet ik jullie een hele fijne, fantastische en onvergetelijke reis (met mij) toewensen.

Groetjes en heel veel liefs,
Jullie frikandelletje speciaal

  • 10 Oktober 2018 - 10:54

    Menno Speciaal:

    Hey vriend en vriendinnetje,

    Heel veel plezier en geluk samen!

    Geniet ervan!

    X Menno

  • 10 Oktober 2018 - 11:13

    Ans Speciaal Met Ketchup Ipv Curry:

    Beste Frikandel,

    Wat een mooie reis heb jij voor de boeg. Het is je gegund dat jouw reisgenoten ervoor zorgen dat al je wensen uitkomen.

    Groetjes,

    Ans

  • 13 Oktober 2018 - 04:54

    Angela Speciaal Zonder Uitjes:

    Frikandelletjes,

    Wat hebben jullie een mooie dag gehad vol met prachtige momenten! Bedankt dat wij daar bij mochten zijn!

    Een hele fijne vakantie en laat die maffe frikandel jullie niet gek maken met z'n wensen.

    Veel plezier en geluk!

    Liefs, Angela

  • 13 Oktober 2018 - 08:33

    Daphne:

    Lieve schatten!
    Wat was het een geweldige dag en een eer om dit mee te mogen maken.
    Jullie zagen er prachtig uit!!!
    Nu op naar een mooie reis met jullie toffe reisgenoot.
    Laat hem de wereld zien

    Liefs X Daphne

  • 13 Oktober 2018 - 09:40

    Bas:

    Hey lekkere frikandelletjes van me,

    Het was gistern een zeer geslaagde dag. Echt fantasisch! Maar het enige wat we gisteren gemist hebben waren de frikandellen. Dan hadden jullie samen weer als vroeger een frikandelletje kunnen blazen.
    Neem jullie reisgenoot lekker mee op huwelijksreis en verras ons met leuke foto’s.
    Veel plezier en nog heel veel geluk samen!

    Grtz Bas

  • 13 Oktober 2018 - 10:27

    Bram:

    Mr en miss roestenburg,,

    Heel veel plezier op jullie mooie huwelijksreis.
    Dat jullie mooi weer mogen hebben en dat jullie de dingen kunnen doen en zien waar jullie al lange tijd naar uit kijken...

    Bedankt voor een top dag gister.. iedereen heeft vollop genoten en jullie hopelijk ook...

    Fijne reis en we zijn benieuwd naar de fotos.


    Gr Bram

  • 13 Oktober 2018 - 10:37

    Rikki :

    Super dag en avond was het. Nu lekker gaan genieten van jullie huwelijksreis.

  • 13 Oktober 2018 - 18:51

    Adrienne:

    Da's toch wel speciaal voor frikandel dat hij/zij mee mag op zo'n reis. Ga er onwijs van genieten en maak er iets moois van.

  • 13 Oktober 2018 - 20:17

    Ans:

    Marjolein en Robin,
    Geniet van alles en iedereen!!
    Veel plezier en goeie reis!!
    Liefs, Ans en Martien

  • 14 Oktober 2018 - 12:21

    Laurens,alias Papske. Speciaal. :

    Nou frikandel das pas vet. Met Robin en Marjolein op reis. Ik weet het zeker,dat word heel speciaal. Goeie reis. ✈️

  • 15 Oktober 2018 - 07:07

    Wim Raaijmakers:

    Heer en Mevrouw Roestenburg,

    Het was een fantastische dag! Wij zijn blij dat we deze bijzondere dag met jullie hebben mogen meemaken!

    Heel veel plezier op jullie huwlijksreis en geniet van elkaar!

    Groetjes,

    Meia en Wim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Son en Breugel

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2018

Key West

27 Oktober 2018

Everglades

23 Oktober 2018

Crystal River/Clearwater Beach

19 Oktober 2018

Daytona Beach / St Augustine

17 Oktober 2018

Orlando, Cape Canaveral

Actief sinds 09 Okt. 2018
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 4510

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: