Everglades - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu Everglades - Reisverslag uit Homestead, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu

Everglades

Door: Frika speciale met Marjolein

27 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Homestead

Zo daar zijn we weer alle 3 zo rood als een kreeft. Ergens vandaag zijn we te laat begonnen met smeren!
Ze zeggen wel eens ooit; What happens in America stay's in America. Nou helaas gaat deze vlieger bij ons niet op, die kilo's komen gewoon mee naar huis. Net een pizza gehad van 3000 calorieën. We zijn gister gearriveerd in de Everglades. We zijn gister met een airboat mee geweest, gaat flink hard en schuin door de bocht super vet! We hebben alligators, krokodillen en racoon's gezien, die laatste zijn super nieuwschierig en kwamen naar de boot toe.
Vandaag hebben we een heel stuk door de Everglades gefietst een route van 3 uurtjes waar langs de route gewoon "wilde" alligators liggen. (Wild staat tussen aanhalingstekens omdat die wezens nog niet opkeken van een vogel maargoed). Daarna een paar wandelingetjes gemaakt. Nu liggen we met de beentjes omhoog uit te buiken en een filmpje te kijken. Morgen naar de keys! Ik check nog wel een keer in! #livegoals #bucketlist #dezefrikandelheefthashtagsontdekt #everglades

• 28 Oktober 2018 - 10:05

Daphne:

Wat fijn om te kunnen volgen hoe leuk jullie het hebben

• 28 Oktober 2018 - 16:33

Papske Frikandel:

Die 3000 calorieën ben je alweer kwijt na een fietstocht van 3 uur. En dan nog een wandeling. Gewoon goed bezig ja.

• 29 Oktober 2018 - 00:56

Ans:

Wat leuk om zo te mogen lezen over jullie avonturen. Een pizza van 3000 kcal

• 31 Oktober 2018 - 13:48

Bramihap:

Hello frinkandello.

How is you vacation?
    You already spiek een lil beetje engles ?

3000 calorieen. Thats amazing.. you will become een grote frikandel
    But like the ladys altijd zeggen
    Hoe groter hoe beter..

Enjoy je vakantie nog
    And you took amazing fotos