Crystal River/Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater Beach Island, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu Crystal River/Clearwater Beach - Reisverslag uit Clearwater Beach Island, Verenigde Staten van frikandellenblazers - WaarBenJij.nu

Crystal River/Clearwater Beach

Door: Frika Speciale

Blijf op de hoogte en volg

23 Oktober 2018 | Verenigde Staten, Clearwater Beach Island

Hee Allemaal daar is jullie favoriete frikandel weer! Sorry dat ik de vorige keer verstek liet gaan, ik was gesloopt. Dit is allemaal heel leuk maar voor een frikadelletje als ik toch ook wel wennen hoor! Ik heb een paar drukke dagen gehad. We zijn eergisteren van St Augustine doorgereden naar Crystal River. We zijn onderweg gestopt bij een meer waar ik voor de eerste keer gezwommen heb! Het was wel ijskoud dus m'n uitjes krompen en schoten naar binnen, Marjolein durfde niet eens het water in. Robin wel met alle gevolgen van dien.
Gister schrok ik mezelf een hoedje Robin en Marjolein hadden een verrassing voor mij we gingen snorkelen met zeekoeien, nou even zonder gein ik dacht even dat beest vreet me op. Als je goed luisterd kun je ze op de video hier beneden horen eten, klinkt als een grazende koe, dit hoorde je onder water ook goed! Ze zijn heel schattig en heel nieuwschierig dus ook naar mij. Ook dit water was ijskoud. Vandaag zijn we lekker in Clearwater Beach gaan zwemmen in zee, dit water was heerlijk op temperatuur en was dus meer als welkom. We doen nu al een dag of twee lekker chillen biertjes drinken en lekker eten dus voor een frikandel als mij is dit toch ook heerlijk. Jongens aju paraplu en tot de volgende keer! We gaan nog richting Naples, Everglades, Key West en Miami. Dus jullie horen vlug weer van me!


  • 23 Oktober 2018 - 02:43

    Gehaktstaafa3&&:


  • 24 Oktober 2018 - 06:13

    Lianboutje:

    Hoi alledrie, hartstikke leuk om jullie zo te kunnen volgen. Nog heel veel plezier en frika zorg er wel voor dat je na een duik goed word afgedroogd. Dat voorkomt dat je gaat schommelen!!

  • 24 Oktober 2018 - 06:14

    Lianboutje:

    Schimmelen

  • 24 Oktober 2018 - 08:00

    Papske:

    Haha mooiman. Koud en warm water gaat nog wel frikandelletje. Als het maar geen frietpan word. Laat je verwennen nou heb je de kans

  • 24 Oktober 2018 - 12:42

    Daphne:

    Wat een mooi verhaal weer frikandelletje!
    Heerlijk zn frisse duik fijn dat de zeekoeien je niet hebben opgegeten...
    Maar je kan dan ook heel goed zwemmen zag ik

    X Daphne

  • 25 Oktober 2018 - 16:54

    Angela Joppie Saus:

    Hahahahahahahaha, briljant dat verslag tijdens het zwemmen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Clearwater Beach Island

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

02 November 2018

Key West

27 Oktober 2018

Everglades

23 Oktober 2018

Crystal River/Clearwater Beach

19 Oktober 2018

Daytona Beach / St Augustine

17 Oktober 2018

Orlando, Cape Canaveral

Actief sinds 09 Okt. 2018
Verslag gelezen: 230
Totaal aantal bezoekers 4491

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: